Cum pot efectua o retragere în sălile LasVegas?
🎯Important:
Pentru a face o retragere în sălile LasVegas, trebuie să ai cel puțin o depunere realizată cu LasVegasPAY. Dacă ai o depunere prin agenție, urmează pașii de mai jos pentru a-ți retrage banii:
1️⃣ Accesează „Profilul tău” din contul online
2️⃣ Intră în secțiunea „Retragere”
3️⃣ Selectează opțiunea „LasVegasPAY”
4️⃣ Introdu suma pe care vrei să o retragi
5️⃣ Alege locația de unde dorești să ridici suma retrasă
⏳ După aprobarea retragerii:
- Vei primi un e-mail de confirmare care te anunță că retragerea a fost aprobată.
- După ce primești acest e-mail, mergi la agenția selectată în decurs de 24 de ore. Dacă nu ridici suma în acest timp, banii vor fi returnați în contul tău de jucător.
🪪 Documente necesare în agenție:
- Actul de identitate
- ID-ul contului de jucător
- ID-ul de tranzacție (disponibil în secțiunea Gestiune balanță → Status retragere)
💲 Un agent din sală te va ajuta să finalizezi procesul de retragere.
❌ Nu pot retrage într-o agenție LasVegas. Ce trebuie să fac?
Dacă ai încercat să efectuezi o retragere într-o agenție LasVegas și ai primit o eroare, asigură-te că îndeplinești următoarele condiții:
✅ Cont verificat – contul tău de joc trebuie să fie complet verificat.
✅ Depunere în agenție – trebuie să fi efectuat cel puțin o depunere într-o sală fizică LasVegas înainte de a putea retrage.
✅ Verifică e-mail-ul – uneori, pot fi necesare documente suplimentare pentru verificare. Verifică Inbox-ul și Spam-ul pentru notificări din partea noastră.
💡 Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, ne poți contacta pe:
- Chat
- E-mail: suport@lasvegas.ro
🔔 Află mai multe despre:
Care sunt metodele de plată disponibile la retragere?
Ce înseamnă eroarea "Nu există nicio metodă de plată înregistrată"?