Cum pot șterge o metodă de plată înregistrată în contul meu?
Pentru ștergerea unei metode de plată înregistrate în contul tău de joc, aceasta trebuie să fie verificată în prealabil. După verificare, poți trimite o solicitare la suport@lasvegas.ro 📩.
📌 Ce documente trebuie să trimiți?
🔹 Pentru carduri bancare – atașează o fotografie față-verso a cardului utilizat.
✅ Asigură-te că primele 6 cifre și ultimele 4 cifre sunt vizibile, iar restul sunt acoperite.
❌ CVC/CVV-ul de pe spatele cardului trebuie să fie ascuns.
🔹 Pentru portofele electronice (Skrill, Neteller, Paysafecard) – trimite o captură de ecran din contul tău, unde să fie vizibile datele titularului de cont.
📌 Dacă nu mai deții metoda de plată
În cazul în care metoda de plată (card sau portofel virtual) a fost închisă/blocată, este necesar să furnizezi o dovadă clară care să confirme acest lucru (ex: extras bancar, notificare de la furnizorul serviciului etc.).
✅ După trimiterea solicitării, echipa noastră va verifica documentele și îți va confirma ștergerea metodei de plată în cel mai scurt timp.
Dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta la suport@lasvegas.ro! 😊
🔔 Află mai multe despre:
Unde pot vedea istoricul tranzacțiilor?
Cât durează procesul de depunere și retragere?