💡Nu ai primit codul prin SMS pentru înregistrarea contului?
În cazul în care nu reușești să primești codul de verificare, urmează acești pași:
✔️ Șterge cache-ul și cookie-urile din browser (alege opțiunea „all time”)
✔️Introdu numărul de telefon fără cifra 0 la început
✔️Schimbă browserul pe care îl folosești
✔️Schimbă dispozitivul (de exemplu, încearcă de pe un alt telefon sau computer, dacă ai posibilitatea)
✔️Încearcă să finalizezi procesul folosind modul incognito
✔️Dă un restart la telefon
✔️Dacă ești pe mobil, încearcă să folosești versiunea desktop a browserului (apasă cele trei puncte din colțul din dreapta și selectează „Desktop site”)
✔️Asigură-te că ai semnal bun la telefon și o conexiune stabilă la internet
✔️Schimbă tipul de conexiune la internet: dacă ești pe Wi-Fi, treci pe date mobile și invers
✔️Verifică în aplicația Mesaje dacă ai un folder de spam, deoarece SMS-ul ar putea fi acolo
✔️Intră în setările telefonului > Aplicații > Las Vegas, iar la spațiul de stocare apasă pe opțiunea „Golire Cache”
✔️Contactează operatorul tău de telefonie mobilă pentru a verifica dacă există probleme cu primirea SMS-urilor de la numere scurte
📲 Dacă ai urmat toți acești pași și problema persistă, te rugăm să ne trimiți o solicitare pe adresa suport@lasvegas.ro
🔔 Află mai multe despre:
Nu mai cunosc datele de logare. Ce trebuie să fac?