Nu primesc codul prin sms pentru înregistrarea contului, ce este de făcut?

1 min. cititultima actualizare: 01.28.2025

💡Nu ai primit codul prin SMS pentru înregistrarea contului?

În cazul în care nu reușești să primești codul de verificare, urmează acești pași:

✔️ Șterge cache-ul și cookie-urile din browser (alege opțiunea „all time”)

✔️Introdu numărul de telefon fără cifra 0 la început

✔️Schimbă browserul pe care îl folosești

✔️Schimbă dispozitivul (de exemplu, încearcă de pe un alt telefon sau computer, dacă ai posibilitatea)

✔️Încearcă să finalizezi procesul folosind modul incognito

✔️Dă un restart la telefon

✔️Dacă ești pe mobil, încearcă să folosești versiunea desktop a browserului (apasă cele trei puncte din colțul din dreapta și selectează „Desktop site”)

✔️Asigură-te că ai semnal bun la telefon și o conexiune stabilă la internet

✔️Schimbă tipul de conexiune la internet: dacă ești pe Wi-Fi, treci pe date mobile și invers

✔️Verifică în aplicația Mesaje dacă ai un folder de spam, deoarece SMS-ul ar putea fi acolo

✔️Intră în setările telefonului > Aplicații > Las Vegas, iar la spațiul de stocare apasă pe opțiunea „Golire Cache

✔️Contactează operatorul tău de telefonie mobilă pentru a verifica dacă există probleme cu primirea SMS-urilor de la numere scurte

📲 Dacă ai urmat toți acești pași și problema persistă, te rugăm să ne trimiți o solicitare pe adresa suport@lasvegas.ro

 

 

🔔 Află mai multe despre:

Cum îmi schimb parola?

Nu mai cunosc datele de logare. Ce trebuie să fac?

 

 

 

A fost util acest articol?