💡 Pot să îmi redeschid contul dacă m-am autoexclus?
Dacă ți-ai autoexclus contul, acesta poate fi redeschis după minimum 6 luni de la data setării autoexcluderii.
🔹 Cum poți solicita redeschiderea contului?
Pentru a solicita redeschiderea contului, este necesar să trimiți un e-mail la suport@lasvegas.ro, care să conțină:
✅ O solicitare scrisă pentru redeschiderea contului
✅ O fotografie clară a cărții tale de identitate
📌 Conform T&C Las Vegas.ro (art. 2.3.9 - 2.3.10):
"2.3.9 Las Vegas, respectiv reprezentantul autorizat păstrează un registru al jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară ori întreruperea accesului la jocul de noroc, pe care îl prezintă, la cerere, organelor de control.
2.3.10 Un jucător care este înregistrat în registrul prevăzut la alin 2.3.9 poate solicita radierea sa din acest registru numai după expirarea unui termen de 6 luni de la înscrierea sa în registrul respectiv."
🔹 Exemplu de calcul al datei eligibile:
Dacă ai solicitat autoexcluderea în data de X, contul tău va fi eligibil pentru redeschidere începând cu data de X + 6 luni.
📩 După împlinirea acestei perioade, ne poți contacta la suport@lasvegas.ro pentru a începe procesul de reactivare.
🔔 Află mai multe despre:
Nu mai cunosc datele de logare. Ce trebuie să fac?