Cum pot valida un card / portofel virtual pierdut/blocat/închis?

1 min. cititultima actualizare: 02.27.2025

💳 Cum pot valida un card sau portofel virtual pierdut, blocat sau închis?

Dacă ai un card sau portofel virtual care este pierdut, blocat sau închis, va trebui să furnizezi o dovadă oficială de la banca emitentă care confirmă acest status.

✅ Ce trebuie să faci?

1️⃣ Solicită băncii emitente un document care atestă că metoda ta de plată este blocată sau închisă.
2️⃣ Încarcă documentul în cont, la secțiunea 📂 „Verificare Cont” sau 📧 trimite-l pe suport@lasvegas.ro.

💡 Important: Asigură-te că documentul este clar, lizibil și conține toate informațiile necesare pentru verificare.

Dacă ai nevoie de ajutor, echipa noastră este aici pentru tine! 😊

 

🔔 Află mai multe despre:

Unde se încarcă documentele pentru verificarea contului?

Cât durează verificarea contului?

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Pachetul de bun venit:

A fost util acest articol?