Cum poți verifica și valida metoda ta de plată?

3 min. cititultima actualizare: 03.03.2025

 

🔹 Cum poți verifica și valida metoda ta de plată? 🔹

📄 Pentru a verifica metoda de plată utilizată în contul tău, este necesar să ne furnizezi anumite documente, în funcție de metoda de depunere folosită. 

💡 Documentele necesare pentru validare, în funcție de metoda de plată înregistrată, sunt:

💳 CARD BANCAR

Dacă ai depus utilizând cardul bancar, este necesar să trimiți:

🎯Fotografie a CARDULUI de credit/debit (Visa, Mastercard) – față-verso
✅ Păstrează vizibile doar primele 6 cifre și ultimele 4 cifre ale cardului.
❌ Acoperă cifrele din mijloc (față-verso) și CVC/CVV-ul de pe spate.

undefined

 

💵 SKRILL / NETELLER

Dacă ai depus utilizând metoda de plată Skrill sau Neteller, este necesar să trimiți:

📌 O captură de ecran din contul tău Skrill/Neteller, unde să fie vizibile datele titularului de cont
📌 Încarcă documentul în secțiunea Verificare Cont ✅ sau trimite-l pe e-mail la suport@lasvegas.ro 📩
📌 Asigură-te că ai contul Skrill verificat de către furnizorul serviciului. 🔍

 

🎟️ PAYSAFECARD

📌 Conectează-te din browser la contul tău Paysafecard 🌍
📌 Mergi la secțiunea „Setări” ⚙️
📌 Realizează o captură de ecran 📸 unde să fie vizibile datele tale
📌 Încarcă documentul în Verificare Cont ✅ sau trimite-l pe e-mail la suport@lasvegas.ro 📩 Asigură-te că ai finalizat procedura de validare a contului tău PaySafeCard cu echipa de asistență PaySafe înainte de efectuarea capturii de ecran.

 

📲 REVOLUT

📌 Documentul „Card Confirmation” în format PDF – Îl poți descărca astfel:
🔹 Accesează Profilul (iconița ta din colțul stânga sus)
🔹 Mergi la „Documente și extrase de cont” → „General”
🔹 Selectează „Confirmare Card” și descarcă documentul 📄
📌 Trimiterea documentelor:
✔ Încarcă-le în contul tău, la „Verificare Cont”
✔ Sau trimite-le pe e-mail la suport@lasvegas.ro 📩

 

🏦 SALT BANK

Încarcă în secțiunea 📂 „Verificare Cont/Documente” :

📌Din secțiunea „Products/Produse” → „Cards/Carduri” – o captură de ecran care să arate cardul tău

📌 Din „Profilul meu/My Profile” → „Personal Data/Date personale” – o captură de ecran cu datele tale personale

 

🍏 APPLEPAY

Trimite o captură din Portofelul virtual, urmând acești pași:

📱 Intră în ApplePay (Wallet/portofel).

🔍 Selectează cardul folosit la depunere.

⚙️ Apasă cele 3 puncte din dreapta și alege „Detalii card”.

🔒 Notă: ApplePay criptă numărul de card și va arăta o terminație diferită la „Număr cont dispozitiv” din motive de securitate.

 

💸 AIRCASH

💡 Cum obții dovada plății Aircash?

Urmează acești pași:

1️⃣ Accesează istoricul tranzacțiilor din aplicație.
2️⃣ Selectează tranzacția dorită.
3️⃣ Vizualizează detaliile tranzacției (data, sumă, destinatar).
4️⃣ Obține dovada plății: Alege opțiunea „Descarcă dovada plății”, „Trimite chitanța” sau „Salvează ca PDF”.

Există două variante prin care poți obține și trimite dovada Aircash către noi:

  1. 📝 Dovada plății – document generat din aplicație
  2. 📸 Captură + 🧾 Extras – captură din aplicație cu detaliile tranzacției, terminația cardului și numele titularului, plus extrasul bancar cu tranzacția către noi

 

💡Cum se pot încarca documentele pentru verificarea contului?

Urmează acești pași pentru a încărca documentele necesare:

1️⃣ Autentifică-te în contul tău de jucător.
2️⃣ Accesează „Profilul meu”.
3️⃣ Selectează secțiunea „Documente”.

 

Cât durează verificarea documentelor?

📌 Verificarea documentelor durează cel mult până la 12 ore.
📌 În cazuri excepționale, acest termen poate fi extins până la 36 sau 72 de ore.
📌 Imediat ce documentele tale sunt verificate, vei primi o înștiințare pe adresa de e-mail asociată contului. 📩

 

❓ Dacă întâmpini dificultăți, departamentul Servicii Clienți îți stă la dispoziție pentru a te ghida. 📩 Contactează-ne la suport@lasvegas.ro!

 

 

🔔 Află mai multe despre:

Unde se încarcă documentele pentru verificarea contului?

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Pachetul de bun venit:

A fost util acest articol?