Robotul Denisa si utilitatea acestuia

2 min. cititultima actualizare: 04.12.2024

Robotul Denisa a fost creat pentru a oferi suport clienților noștri, pentru asta, este necesar să îi prezinți în câteva cuvinte clare solicitarea ta sau poți selecta una din opțiunile pe care ți le pune la dispoziție.  

             ▶ Iată câteva din beneficiile pe care le ai discutând cu agentul nostru virtual:

➡ Ești preluat imediat de chatbot, fără a mai fi nevoie să aștepți să intri în legătură cu un agent real; 

➡ Primești răspunsuri instant la întrebările tale, astfel că nu mai există timp de așteptare pentru a obține informațiile de care ai nevoie, condiția este să îi oferi informații cât mai concise; 

➡ Dacă informațiile oferite de chatbot nu sunt suficiente, acesta te poate transfera către un agent pentru asistență suplimentară. 

 

                ▶Cum să interacționezi în mod corect cu agentul nostru virtual pentru a te asigura că Denisa înțelege solicitarea ta:

 ➡ Formulează întrebarea într-o propoziție și oferă cât mai multe cuvinte ce au legătură cu situația ta deoarece robotelul nostru funcționează pe bază de cuvinte cheie; 

➡ Evită frazele lungi și complicate, care acoperă mai multe subiecte (ex: nu pot încarca documentele și nici nu am primit bonus); 

➡ Evită expresii precum "am scris mai sus", "vezi mai sus" sau "am scris deja", deoarece Denisa nu poate accesa istoricul conversației. 

 

 

🔔 Află mai multe despre:

Cum verific dacă înregistrarea a avut loc cu succes?

Nu primesc codul prin sms pentru înregistrarea contului, ce este de făcut?

 

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Pachetul de bun venit pentru primele 3 depuneri:

 

A fost util acest articol?